jumanji.reismee.nl

De reis en dag 1

Jojo,

Nadat ik vrijdagochtend om 03.15 op was gestaan om te gaan werken, moest ik daarna alles snel inpakken omdat ik het steeds uitstelde ( inpakken is niet mijn ding). Om 10.30 was het dan zo ver, we gingen auto rijden. Nouja althans ik ging achterin slapen en Ted ging auto rijden. Eenmaal aangekomen in Dortmund ging het snel, ff eten, doeg zeggen, wachten en ineens zat ik in het vliegtuig. Na even wat stressen omdat we een beetje vertraging hadden was ik binnen een uurtje in München. Daar was het haasten en uiteindelijk zat ik in het vliegtuig naar Bangkok. In het vliegtuig zelf zat ik naast een hele aardige man, hij was Duits en kon amper Engels, maar hij probeerde het en daar ging het om. 10 uur later aangekomen in Bangkok, ff stressen want ik kon mijn pick-up niet vinden. Na een halfuur zoeken uiteindelijk toch gevonden, we stapten in een taxi en gingen naar Sing Buri. Iedereen in de taxi viel in slaap, ikzelf natuurlijk ook. Die avond had ik even snel gegeten en daarna snel pitten, want ik was doodop. Geslapen tot 11 uur in deze ochtend, daarna snel wat rijst ontbeten en aankleden, want we gingen de stad even in. Samen met wat mensen die ik hier heb ontmoet zijn we de stad ingedoken, bij de verschrikkelijk stinkende markten gekeken en gegeten in de KFC. Toen weer snel teruggegaan en nu ben ik weer terug op het homefront.

Joe

Reacties

Reacties

Kees

Goed verhaal, lekker kort ook...
Veel plezier, geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active