jumanji.reismee.nl

Sports coaching ?

Even een kleine toevoeging, in de eerste week gingen we ook naar een apenstad ( vergeten te vertellen, traumatische ervaring). Ik scheet bijna in mijn broek, want ja die dingen zijn best eng. Vooral 50 van ze. Op 2 vierkante meter. Doodeng. Nouja dat was dat. Ohja 1 klom ook nog op me en greep me bij mijn kont. Leuk.

Maandag, de eerste dag van het sports coaching project. Een goed begin is het halve werk, helaas was dat niet het geval. Na wat miscommunicaties onderling tussen de begeleiders misten we onze eerste les. De 2 lessen daarna waren daarin tegen wel geslaagd. Dag 1 zat erop, ff kaarten en babbelen en het bedje in.

Dinsdag, we gingen naar een middelbare school om les te geven. We werden afgewezen. Sneu. Door de vele feestdagen konden ze ons geen lessen laten geven. Daarom gingen we naar temple school, daar knapten we een soort van basisschool voor wezen op. De eerste dag moesten we stenen leggen om een soort van stoep te maken en veel harken en batsen, gelukkig heb ik daar een goede voorbereiding op gehad ( dankje Björn, ik waardeer het) . Daarna was ik helemaal kapot, dus eten en slapen.

Woensdag, weer leuk naar temple school om cement te maken. Want meneer de begeleider vond dat ik een zeer sterke grote jongen was ( ik was gevleid). Eenmaal cement gemaakt en wat gaten gevuld, gingen we in de middag zwemmen. Was leuk. In de avond hadden we een Thaise BBQ. Soort van buffet van rauw vlees en allemaal kleine BBQ'tjes op tafel. Was best lekker, al heb ik geen idee wat ik op heb. Daarna weer snel slapen.

Donderdag, in de ochtend weer cement maken en gaatjes vullen ( zeer eenzijdig). Na de lunch werd er gevraagd of we mee wilden doen aan een Boeddhistisch ritueel. Natuurlijk deden we mee, alles is beter dan werken. Eens in het jaar gaan monken 3 maanden lang een tempel in voor goed geluk. En daarvoor worden kaarsen aan ze gegeven als een succes wens. Dat kaarsen geven is een heel gedoe, 3x rond een tempel lopen, veel wachten en je handen soort van gevouwen houden. Het was 34 graden en op het midden van de dag, ik zweette me kapot maar je mag je niet bewegen. Zeer vervelend, het zweet was overal ( overal overal). Eenmaal klaar gingen we weer terug naar ons kamp. In de avond gingen we naar een shopping centrum, daar heb ik een zeer groot ijsje gekocht, we kregen er 1 gratis !!!! Top. Daarna snel slapen.

Vrijdag, een onderling voetbal toernooi met de kinderen van ons kamp. Was wel leuk, dik verloren. Prutsers. Wel 1x gescoord. Held. Daarna was het tijd om mijn kindje weer te zien !!!!! Geweldig moment, hele dag voor de rest met hem gespeeld, wat is het toch een leuk jochie. Daarna kwam ik erachter dat ik een Chinees model ben en dat ik mooie benen heb !?!? Apart, maar thanks. Na de lunch gingen we weer naar een apenstad. Geweldig. Echt. Geweldig. Weer scheet ik bijna in mijn broek, het waren er zo veel. Nouja dat was dat. Daarna in de avond niks gedaan, mensen gingen in het weekend naar allerlei dingen, maar ben en ik bleven thuis. Samen alleen in een kamer. Oelala.

Zaterdag, letterlijk helemaal niks gedaan. Het was de verjaardag van de koning. Leuk. Gefeliciteerd denk ik.

Zondag, reizen naar Hua Hin. Om 11 uur vertrokken, om 5 uur aangekomen. Leuk joh. Het is hier wel echt geweldig, we hebben een eigen zwembad, airco, 2persoons bedden. Ik voel me als een koning. Eten, kaarten, slapen.

Leuk jullie gesproken te hebben,

Joejoe.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active