jumanji.reismee.nl

Beach combi joeeeehoeee

Uitstelgedrag

Uitstelgedrag of procrastinatie is het vrijwillig uitstellen van taken die men eigenlijk wil of moet doen en waarbij men weet dat het uitstel waarschijnlijk niet goed is en tot moeilijkheden of extra stress zal leiden. Daarom wordt procrastinatie soms ook irrationeel uitstel genoemd. De term `procrastinatie` wordt als vakterm gebruikt

Sorry.

Maandag, we mochten elke ochtend weer toeristje spelen en elke middag naar het strand ( mits het weer mee zat). We begonnen de dag goed met weer een prachtig boeddhabeeld. Ik heb hem wel gemist hoor. Het was leuk, tot op het moment dat mijn been ineens begon te bloeden zonder enige reden, een hond vond het leuk en probeerde me te likken. Ben nog nooit zo dicht bij de dood geweest. In de middag gingen we leuk naar het strand, niet veel over te zeggen. Het is een strand. Na het eten gingen we naar een avondmarkt, waar Axel en ik allebei een prachtige (nep ?) tattoo lieten zetten. Vleugels van een engel tussen onze schouderbladen, no regrets.

Dinsdag, in de ochtend mochten we geweldig leuk de grond rondom een tempel schoonmaken. Daarna gingen we naar een kunstdorpje, waren heel veel schilderijen. Sommigen waren wel mooi, maar niet al te veel soeps. In de middag regende het dus gingen we naar een shopping centrum, zeer leuk. Leuk rondgekeken, maar de prijzen waren Europaprijzen dus te duur. We zijn gierige mensen geworden.

Woensdag, in de ochtend gingen we naar prachtige uitkijkplaatsen. Je kon heel Hua Hin zien vanaf de plekken waar we stonden. Daarna gingen we naar een uitkijkplaats over de zee, was ook cool. In de middag natuurlijk naar het strand en in de avond naar de nachtmarkt, het was de 2e keer dat we er waren dus we dachten ' laten we iets leuks doen' na 20 minuten waren we verdwaald en in de slechte kant van Hua Hin beland, oeps. Het is goedgekomen, yes.

Donderdag, in de ochtend zijn we naar een soort van bos geweest. Het was een eng bos. Als je er 's nachts rondloopt denk ik dat je niet terugkomt. Maargoed, we liepen er niet 's nachts. Daarna gingen we een uur het strand opruimen, lekker zeg. Betalen om een strand op te ruimen. Ik kies er zelf voor dus ik mag best klagen. Daarna hadden we het beste idee van Thailand om te lunchen op het strand. Binnen 2 minuten stonden er 5 honden en 3 puppy's om ons heen. Ik ben weggerend, het werd me teveel. In de auto heb ik zeer genoten van mijn hondvrije eten. In de avond gingen we zoals bijna elke avond naar de 7/11 om eten in te slaan. Ik hou van eten.

Vrijdag, in de ochtend was het tijd om Engels les te geven aan kinderen. Samen met Ben gaf ik les aan kinderen van ongeveer 10 jaar. Ze zijn er zeer gedisciplineerd, mooi om te zien. We leerden ze om eten te herkennen en de namen goed uit te spreken. Sinds Ben Frans is kan hij zelf de Engelse woorden niet eens goed uitspreken : Hamburger ' embugga' de H is verdwenen, om te gieren. Orange juice ' oreeeenge juice. Hij begreep helaas het probleem niet, zeer lachwekkend. Voor de rest mag ik hem wel, gekke fransen. In de middag naar een ander shopping centrum, want regen. Deze was mooier, 20 minuten in een massagestoel gezeten en mijn eerste Burger King hamburger weer gegeten. Het was een mooie dag. In de avond gingen we naar een andere nachtmarkt, deze was veel cooler en groter. Overal muziek en veel meer te zien. Was cool.

In het weekend heb ik eigenlijk niet zo veel gedaan, veel gezwommen en genoten van het weer. Lekkol.

Au revoir ?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active